donderdag 30 augustus 2012

Klaar!!

Zo...weer terug van een lekker dagje shoppen.
Het shopmomentje duurde niet zolang als gepland want mijn moeder was helaas ziek geworden.
Dus stond vanmorgen mijn vader voor de deur, hij vond het zielig voor mij dus hij ging mee.
Nou ja ook gezellig, behalve dat paps op een scooter rijd ( ik moest dus achterop)
En als een speer door heel ikea ging, hij wilde geen ontbijtje...
zelf niet een heel klein gezellig bakkie koffie. ( Nee kunnen we thuis ook)Dus dat scheelde weer geld ;-)

Binnen een uurtje waren we weer thuis, maar wel met alles op het lijstje.
Maar gelijk aan het pimpen geslagen, dus alles wat eerst zwart was,
is nu roze.
Ben er helemaal blij mee.
Kleine man vind het ook moooi, alleen grote man moet erg wennen:
Het is wel mooi hoor ma....maar wel een geer en goor huisje.
 :-)


 




 
 
 
 

7 opmerkingen:

  1. Leuk geworden hoor. En je hebt je kennelijk netjes aan het lijstje gehouden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gezellig zo en wat zijn je kussens leuk! Maar kan me voorstellen dat die puberjongen het liever wat stoerder ipv meisjes-roze ingericht had :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaaa ik ben gek op roze wij hebben ons huis ook met licht roze accesoires en witte meubels. En dat je met je paps bent geweest is alleen maar heel goed voor je geweest, Net alsof het zo moest zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kamer ziet er supergezellig uit, echt heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je vader klinkt als een echte man! Recht op het doel af, en geen nonsens. Wel balen van je lekkere kop koffie met ontbijtje! Misschien kun je dat een keer inhalen met je moeder?!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er heel gezellig en knus uit. Ik kan grote man wel begrijpen, met zwart toont het wat stoerder en met roze wat zoeter en liever.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik kom voor het eerst op je blog. Leuk! Tipje: met een Ikea pasje krijg je gratis koffie: hiep hoi!

    BeantwoordenVerwijderen