woensdag 1 augustus 2012

Hebbedingetjes

Oke, oke...
Ik ben aan het bezuinigen.
Maar ik hou ook wel heel erg van bezig zijn in mijn huisje en tuintje.
Daar horen ook leuke hebbedingetjes bij op zijn tijd.
Omdat ik voor mijn verjaardag wat geld gehad heb, ben ik eventjes op pas geweest.
Kijk...ik hou erg van brocante, landelijk en alles wat in dat zelfde straatje past.
Alleen heb ik helaas niet echt het geld om zoveel voor mijn spulletjes uit tegeven.
Dus hup, op naar de xenos en de leen bakker.
Daar wat leuks voor de keuken vensterbank gekocht.
Precies binnen het budget en ik ben er erg blij mee.

Fijne avond.











2 opmerkingen:

  1. Je huis ziet er superleuk uit! Leve Leen Bakker en consorten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach af en toe mag je jezelf wel eens verwennen hoor!
    Ik vind het supermooi!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen