vrijdag 10 augustus 2012

Leuke dingen doen

De kinderen hadden natuurlijk vakantie.
Ik moest na 2 weken gewoon weer werken.
Vrijdag is mijn vrije dag, dus ik had belooft om iedere vrijdag iets leuks te doen.
Omdat wij in Rotterdam wonen, hebben wij de mazzel dat er zoiets als de Rotterdampas bestaat.
Die koste me 5 euro.
Maar daarop krijgen we veel korting op activiteiten en attracties.
Gratis naar het museum en zelfs een keer gratis naar duinrell.(waar we later dit jaar zeker nog gebruik van gaan maken!)
Zo zijn we deze vakantie naar jeugdvakantieland geweest.
Waar ze kunnen sporten, koken, knutselen en spelen.
Er was op dat terein toevallig ook kermis en die had die dag eurodag...dus dubbel feest.
Vandaag is het heerlijk weer.
Dus hebben we het zwembad uitgezocht.
Er is ook een buitenbad bij.
Dus vandaag hebben we een heerlijke vakantiedag.
Waarschijnlijk de laatste dit jaar....
Kleine man moet volgende week weer naar school.
Maar voor vandaag: GENIETEN!!

Fijne Vrijdag

4 opmerkingen:

  1. geniet lekker van jullie laatste vakantiedag, het weer zit jullie in elk geval goed mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O ja, die pas heb ik ook maar ik vergeet hem altijd te gebruiken. Het Jeugdpaspoort zullen je kinderen vast ook hebben, ook goed voor leuke gratis of goedkopere uitjes. Normaal lig ik vrijdags ook in het zwembad, maar nu maak ik plaats voor jou en de kinderen. Geniet ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk zo'n dagje wat voor kinderen aanvoelt als vakantie terwijl jij alweer werkend bent, geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen