donderdag 23 augustus 2012

Weekboodschappen

Het gaat steeds beter met bezuinigen en geld overhouden.
Mede dankzij de blogs hier, je leest hoe een ander het doet en soms heb ik iets van: ow ja zo kan het ook...dat ik daar nog nooit aan gedacht heb!

Zo laat ik om de toen dagen appie komen met de grote boodschappen.
En ga ik iedere week even de markt op voor nog wat verse groente ( en natuurlijk de blommekes)
Was eerst na 2 weken al het einde inzicht, heb ik nu nog 5 dagen en zelfs nog 10 euro in het potje...dus het verschil is er.

Werk met een weekmenu en eet aan het einde van de tien dagen, dus voor appie weer komt de vriezer leeg.
Ook bewaar ik de restjes en flans er weer wat van inelkaar voor op Vrijdag.
Ipv flessen limo en sap gaan we halverwegen over op de aanmaaklimo, die ik gewoon in een fles schenk en in de koelkast zet.
Ik heb er nog niemand over gehoord hier ;-)

Nog maar pas bezig in blogland en nu al vooruitgang.
Meiden bedankt voor de leuke tips en de goede ideeen.
Fijne avond

3 opmerkingen:

  1. Wat fijn dat je al resultaat ziet van je inspanningen! Dat geeft de burger moed.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk dat jij ook zoveel hebt aan het bloggen. Het is toch geweldig dat je het met anderen kan bespreken en vooral kwijt kunt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik denk dat we deze week binnen budget zijn gebleven, maar hebben toch een dagje 'verkeerd' gedaan en dat drukt gelijk op het budget, beetje jammer ... vanaf volgende week maar weer een nieuwe poging :-)

    BeantwoordenVerwijderen