woensdag 15 augustus 2012

Hieperdepiep

Vandaag is kleine man jarig.
7 Jaar alweer.
Ondankt dat mijn pinpas er vandoor is gegaan, ga ik mijn best doen om bij om bij de L.idl wat goedkope hapjes en taart te halen.
Ik heb nog 20 euries in huis, en we hebben maar een kleine familie.
Kadootje had ik gelukkig verleden maand al gekocht.
Vandaag vieren we het bij opa en oma, omdat ik moet werken vanmorgen.
Morgen komen kleine man en grote man weer thuis, dan begint het gewone leventje weer.
Maar eerst vieren we kleine man zijn verjaardag gewoon nog een keer.
Hoop voor kleine man dat zijn vader toch nog even belt.
Altijd jammer...vaders die het af laten weten.
Zoals kleine man poosje geleden zelf zei: Maaam...jij bent mijn vader en mijn moeder tegelijk.

Fijne Woensdag

5 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd, maak er een leuke dag van ('t gaat je lukken ook zonder pinpas)
    groet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hartelijk gefeliciteerd met je zoon en een hele feestelijke dag gewenst voor jullie allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lastig van je pinpas. Maar het gaat je vast wel leuke om er een supergezellige dag van te maken. Van harte gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je kleine man maar wel met hele wijze woorden, maak er een gezellig feestje van!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je zoon! Ik wens jullie een hele gezellige dag toe!

    BeantwoordenVerwijderen