zondag 19 augustus 2012

Soms zit t mee

Maar nu toch even niet.
Schreef ik in mijn vorige blogje dat mijn pin pas weer gearriveerd was.
Gister blij dat we weer boodschappen konden doen.
Dus kleine man en ik snel op de fiets naar het centrum om boodschapjes te doen.
Even pinnen bij de ing, want zal je altijd zien is pas nog niet geactiveerd of iets, en dan zijn we op de goede plaats.
Pinpas in pinapparaat....gedrag ingetoetst...
Ok, neem pinpas uit. Maar waar ik ook keek...er kwam geen pinpas uit (GRRR)En dus ook geen geld.
Dus nummertje getrokken, uur in de hitte in de rij gestaan.
eindelijk aan de beurt: sorry mevrouw, we hadden heel even een storing, we kunnen niet bij u pas.
Een nieuwe aanvragen.....over 5 dagen is u nieuwe pas er.

Nou ja zeg...
Maar gelukkig is het heerlijk weer, en was er nog wel geld voor een lekker ijsje onderweg ;-)

Liefs Chaootje

1 opmerking: