donderdag 30 augustus 2012

Terug naar de orde van de dag

Gister grote man zijn rugzak ingepakt.
Tjonge wat een gezeul voor die kinderen.
En dat iedere dag opnieuw.
Maar alles stond klaar, zelfs brood maak ik de avond ervoor, scheelt een hoop gestress in de ochtend.

Vanmorgen na een paar keer: trek je schoenen aan, heb je je tanden al gepoetst?
Ma waar is mn rooster???!!? Ging hij op pad, Met ma in bijna een zenuwinzinking achterlatend. pfff..

Salaris stond gister op de rekening.
Alles is betaalt.
Er bleef niet niets over om te sparen, maar het idee dat ik bij ben met alles maakt een hoop goed.
Deze maand is best een dure maand, Kleine man was zo gegroeid deze vakantie dat hij naar school ging in een spijkerbroek op kruiphoogte en een te kort shirt, tel daar zijn haar bij op dat voor zijn ogen hing en mister bean in het klein was geschapen.
Nee dat kan echt niet meer.....Dus ook maar wat nieuwe kleding.
Mocht ook wel want kleine man had met zn 7jaar  nog maatje 116 ;-)

Vandaag met moeders naar ikea, nieuwe gordijnen had ik gisteren al opgehangen, net zoals de salontafel die ging bladderen even van een nieuw laagje verf voorzien.
Wel lief alles wit...maar hier toch niet zo praktisch ben ik bang.
Roken doen we vanaf nu alleen nog maar aan de keukentafel met de tuindeur open.Met de hoop dat ik steeds minder trek heb als het straks - 10 is.
Vandaag dus de rest inslaan en dan kunnen we daar weer 4 jaar tegenaan.
Tenminste dag hopen we dan in huize chaootje.

Fijne Donderdag

6 opmerkingen:

  1. Gezellig naar Ikea, leuk! Ook al ga ik maar voor één dingetje ik kom altijd weer met meer thuis (vandaar dat ik nu maar niet te vaak ga :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh ja, wat een zware tassen moeten ze meesjouwen he! Hier ook een zoon die voor het eerst naar de middelbare school gaat, pfff.... ik ben blij als ie 's morgens de deur uit is. Gelukkig gaat het inpakken van z'n tas steeds iets beter, het is ook allemaal wennen voor ze he!
    Hier is de oudste zo gegroeid dat ik bijna een complete nieuwe garderobe voor 'm moet kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha mr Bean in het klein, ik zie het al voor me!
    Fijn dat alles weer lekker betaald is. En niet te veel stressen he!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat groeien ze hard op die leeftijd he!
    Dochtertje van ex gaven we regelmatig wat kleren mee, van Z.eeman en W.ibra, dat wel, meer konden we niet betalen. Gelukkig stond alles haar geweldig ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja joh dat is hartstikke leuke kleding en het blijfz ook wel mooi.

      Verwijderen
  5. Wat zijn de tassen zwaar he voor die kids om mee te fietsen naar school.

    Wat ik me afvroeg, rook jij binnen? Zo ja weet jij dat het heel ongezond is voor kids om in de rooklucht te zitten? Dat je zelf rookt, prima moet je zelf weten maar dat je je kinderen mee laat roken is natuurlijk een ander verhaal.
    Ik heb zelf astma en ik weet wat het is om het benauwd te hebben en dat gun ik niemand.
    Ik hoop niet dat je je aangevallen voelt want daarom zeg ik het niet.
    Groetjes Dreadlocks

    BeantwoordenVerwijderen