maandag 20 augustus 2012

De dag tot nu toe.

Vanmorgen nog wat rekeningen betaald.
Ik ben nu helemaal bij, geen achterstanden en nog maar een week te gaan tot nieuwe salaris. Dat voelt lekker!
Vanmorgen was kleine man al lang wakker voor hij naar school moest, gelijk met mij.
Dus die was ook al lekker aangekleed en had gegeten voor dat opa kwam.
Mn nieuwe rooster beviel mij prima, de dag vloog om.
Was aan half uur voordat kleine man uit school kwam thuis.
Snel een stoffer en een dweil door het hele huis gehaald en om kwart over 3 stond ik bij het schoolplein.
School was leuk geweest, hij had een lieve juf.
Daarna nog wat was gevouwen en en op tijd aan het avondeten begonnen.
Om 6 uur was ik klaar met alles....zelfs met de afwas.
Wat relaxed en wat een luxe!!
Geen gehaast en geen stress.

Ik hoop dat het t hele jaar zo lekker blijft gaan, maar t begin is in ieder geval goed.

Fijne avond

4 opmerkingen:

  1. En ik hoop met je mee dat het zo blijft voor je!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Begin is er, rest volgt vast vanzelf en dan wen je heel snel aan dit fijne ritme!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat het rooster goed bevalt. Dat scheelt enorm.
    Herlij, geen stress.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En een goed begin is het halve werk. Heerlijk dat je zo minder stress hebt!

    BeantwoordenVerwijderen