maandag 6 augustus 2012

Andere werktijden

Ik had al eerder geschreven over mijn werktijden.
Maandag en Woensdag van 8 tot half 5
Dinsdag en Donderdag van 8 tot 12, en Vrijdag vrij.

Op zich niets mis mee, Maar op de "hele"dagen heb ik het idee dat ik mezelf een beetje voorbij loop.
Ben dan pas na half 6 thuis, moet nog koken, grote man om half 7 naar voetbal training.
En ik loop over.
Dus wilde ik mn werktijden veranderen.
Heb het voor mezelf een beetje op een rijtje gezet.
Toen ik er vanmiddag over wilde beginnen kwam mijn leidinggevende naar me toe.
Of ik bereid ben om op Vrijdag te werken ivm personeels tekort op die dag.
Dat bied weer anderen perspectieven....
Ga morgen vragen of ik dan de Maandag vrij mag ( vind een lang weekend wel zo lakker.
En dan de rest van de 24 uur verdelen over de rest van de week.
Dus Dinsdat tot Vrijdag van 8 uut tot 2 uur.

Dan hoef ik voor kleine man geen oppas meer te regelen na schooltijd.
En kan ik op mn gemakkie s middags nog wat aan het huishouden doen,
en vooral relaxed aan het avondeten beginnen.Al met al wat minder chaotish ( hoop ik)
Hou jullie op de hoogte!
Fijne avond

4 opmerkingen:

  1. Dat zou dan wel heel erg fijn voor je zijn! Ik ga voor je duimen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo zie je maar! Maak het bespreekbaar, nee heb je, ja kun je krijgen. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vond dat destijds toen ik nog parttime werkte, ook een stuk handiger om 4 x 6 te werken dan 3 x 8. Het lukte me zelfs om dat zo in te regelen dat ik kids naar school kon brengen en als school uit was (en er niet teveel verkeer onderweg naar huis was) weer op tijd op school te staan. Maar miste af en toe wel wat tijd voor mezelf omdat er een vrije dag weg viel, maar voor de kids was het zoveel fijner.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als je van 3 naar 4 dagen werken gaat, kan ik me voorstellen dat je die ene dag voor zezelf mist.
      Maar ik werk er nu ook al 4.
      Wel twee dagen dat ik om 1 uur al thuis ben.
      Maar dan blijven er ook maar 2 uurtjes over voor mezelf. En vaak doe ik dan even het huishouden ofzo.
      Is toch ook wat aan de krappe kant om echt iets te ondernemen.
      Gelukkig kan ik altijd terugvallen op mijn ouders die de kinderen opvangen als ik echt even iets voor mezels wilt doen.

      Verwijderen