dinsdag 21 augustus 2012

Is duur beter?


Vroeger dacht ik altijd, net als zoveel mensen met mij,
Dat duur beter was.Goedkoop was duurkoop.
Inmiddels ben ik daar flink van terug gekomen.
Ik was mijn haar met huismerken, en ben nogsteeds niet kaal.
Ik verf mijn haar met eigen merk K.ruidvat...zit prima!
Make up is ook het goedkoopste merk wat ik kan vinden bij K.ruidvat.

Onlangs kwam ik op internet wat testen tegen....
Daar bleek uit dat vaak de goedkope producten als beste getest zijn.
Dan heb ik het niet eens over groente en fruit en vlees wat heel vaak bij A.ldi of L.idl als beste uit de test komen.

Shampoo      : hair repair&care shampoo van L.idl

Pool Hair care provitamine: L.idl

Lipstick         : E.tos

Volume Mascara : E.tos


antirimpelcreme : A.ldi

En natuurlijk het Formil wasmiddel van de L.idl, die als enigste alle vlekken er op 30 graden uitkreeg.

Dus tja...waarom meer betalen als het goedkoop kan?
En we lopen er mooi bij, en we houden nog geld over ook ;-)

Fijne avond












5 opmerkingen:

  1. Oh, goedkoop is minstens zo goed, dochterlief (woont al niet meer thuis) vindt nog altijd de eigenmerk pindakaas van appie de lekkerste, en wat heeft coca meer (behalve reclamebudget) dan goedkope cola?
    groet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Pindakaas moet bij ons van Calve zijn, andere vinden wij te zoet, dat verschil proef je. Hoewel daarmee natuurlijk niet gezegd is dat Calve beter is. Bovendien koop ik A-merken altijd in een bonusaanbieding, waardoor deze vaak goedkoper zijn dan B/C-merken. Deze week is bijvoorbeeld Unox soep in zak in de bonus bij AH, 2e gratis, dat tikt lekker aan. Soep in zak vind ik handig om in voorraad te hebben voor onverwachte situaties. Deze week zijn trouwens de mosselen bij Lidl in de aanbieding en die zijn erg lekker. Supergrote mosselen en betere smaak dan veel A-merken. Een aanrader!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thanks! Vandaag naar de lidl voor de waspoeder!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik was jarenlang een trouwe fan van de dure wasmiddelen en kon niks met het middel van de a.ldi maar was nu al een hele tijd met de f.ormil (ik heb de groene flessen ultra); mijn was is echt schoon, ook op de 30 graden, ruikt lekker fris en ik doe echt veel en veel langer met zo'n fles dan de dure wasmiddelen. Als je teveel gebruikt, gaat het enorm schuimen waardoor je als vanzelf echt maar minimaal gebruikt en ik weken met zo'n fles doe terwijl die wasmachine hier echt veel wassen wegdraait. Vond ik dus een echte besparing!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat de shampoo van de Lidl zo goed scoort wist ik nog niet. Wel van de groentes. Maar die shampoo ga ik beslist eens proberen, dus bedankt voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen