vrijdag 17 augustus 2012

sparen

Ik ben aan het sparen.
Maar baal eigenlijk een beetje.
Want het lijkt wel of steeds als ik wat gespaard heb, er iets tussen komt zodat ik toch dat geld weer aan moet breken.
3 collega's die een baby krijgen...Hartstikke leuk natuurlijk maar hup daar gaat mn 40 euro die ik met moeite bij elkaar gesprokkeld heb.

30 euro in een potje hoera....Komt grote man thuis....mam ik ben mn ov kaart kwijt.
Daar gaan mn 30 euries weer.
En zoals verleden week, toch weer wat geld bij een gesprokkeld, vervolgens raak ik mn pinpas kwijt ( stomstomstom) dus moest mn spaarcentjes weer aanbreken.
Maar t aller aller ergste vind ik nu wel dat ik op M.P een leuke bankhoes gevonden had, de meneer in kwestie geld gestuurd had....
En dus niets meer gehoord heb.
Heb deze meneer nog een mailtje gestuurd, maar nee hoor, geen antwoord.
Dus al met al: geen hoes, geen geld.
BALEN!!!

Maar zoals ik eerder al vertelde: vanaf Maandag begint het gewone leventje weer,
Met weer iets meer bezuinigen en iets meer sparen.
We beginnen gewoon weer met 0....en hopen dan toch dat we binnen een maand mn huisje eindelijk gezellig kunnen maken.

Liefs Chaootje

4 opmerkingen:

  1. Kijk bij de Action eens naar een spaarpot voor de babies. Altijd een leuk cadeau en zo houdt je wat in de spaarpot.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goh wat zijn er toch een oneerlijke mensen op deze wereld. Daar zou ik ook enorm van balen en zo laat je het wel om weer iets op marktplaats te kopen,helaas! En vanaf nu komen er vast alleen maar goede dingen op je pad! Daar gaan we voor. lieve groet van Vlinder!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kun je niet iets zelf maken voor je collega's? Bv labeldoekje, speenkoord oid.
    Je kunt ook een leuke bon maken waarin je aanbied om een keer op te passen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Opgelicht op MP, da's echt balen. Hopen dat de verkoper alsnog reagereert en je de hoezen krijgt!

    BeantwoordenVerwijderen