zondag 1 september 2013

Terug naar het "normale"leven

We zijn weer terug van een heerlijke vakantie naar Mallorca.
Voor het eerst gingen we met zijn drietjes op reis.
Ik had er alle vertrouwen in...we doen immers alles met zijn drietjes dus nu moest die vakantie er ook maar eens van komen...toch??
Maar toch vond ik het een beetje spannend...zou alles wel goed gaan?

Maar op wat kleine dingetjes na ging het prima.
We vlogen laat dus kwamen pas na 23 uur aan in het hotel, die bleek dus overboekt en we moesten naar een ander hotel.
De volgende ochtend weer terug naar ons hotelletje.
Wauw...het uitzicht was echt geweldig!

Er waren helaas voor grote man geen tieners aanwezig.
En ook geen Nederlanders, dus we waren op ons drietjes aangewezen, maar wat hebben we een lol gehad.
Helaas van de 5 en halve dag die overbleven ook nog een hele slechte dag met alleen maar onweer en regen gehad.
Maar zelfs dat mocht de pret niet drukken.
Geen ruzie geen gehuil alleen maar enorm veel plezier.

Maandag begint het normale leventje weer.
Ik moet weer werken en kleine man gaat naar groep 5.
Gelukkig had ik nog geld over van de vakantie en ben ik gelijk op pad geweest voor nieuwe gordijnen.
En mijn oude gordijnen voor de buitendeur en in het trapgat gehangen.
Ik hou netjes mijn verbruik bij en zag dat mijn verbruik voor elektra 31% minder was dan verleden jaar en gas was 21% minder...dat tikt lekker aan. Maar mag van mij best nog wel wat naar beneden.
Ook een lekkere plaid voor op de bank, en bij I.KEA online kwam ik een lekker groot kleed tegen voor 14 euro.
Het is even wennen, eerst was alles hier wit.
Nu zijn de gordijnen ecru en het plaid en het kleed donkerbruin, maar volgens mij gaat dat best met witte meubeltjes en roze spulletjes.
Zeker met de herfst als alles weer met blubberpootjes naar binnen huppelt ;-)

Maar laten we voorlopig eventjes genieten van de nazomer!

Fijne Zondag allemaal.

4 opmerkingen:

  1. Fijn dat jullie het naar jullie zin hebben gehad, een lekker begin van het nieuwe (school) jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een goed idee om de gordijnen in het trapgat te hangen zeg! En een fijne vakantie gehad heerlijk om op terug te kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat herkenbaar! Ben dit jaar ook voor het eerst met mijn kiddies op vakantie geweest! En helaas ook niets voor mijn dochter maar wat hebben we genoten en wat ben ik trots op ons drietjes! Ik hoop dat jij ook supertrots op jezelf bent! Heel goed bezig. Ik ga je volgen.

    Liefs,
    Wil

    BeantwoordenVerwijderen