woensdag 21 augustus 2013

Op vakantie

Vandaag is het eindelijk zo ver.
We vertrekken voor een weekje rust zon en plezier naar Mallorca.
Voor het eerst met zijn drietjes.
Een cadeautje voor ons zelf.
Omdat het nu eindelijk na een paar jaar zwoegen allemaal lukt.
Helemaal zelf bij elkaar gespaard, ben er trots op!

Vannacht alleen niet best geslapen,
Ik lag weer te piekeren.
Zou het allemaal wel goed gaan?

Grote man is aan het puberen, zou hou wel gezellig zijn een hele week met zijn ma op de kamer?
We vliegen pas laat ( vanavond 8 uur) en vertrekken weer om 7 uur s'ochtends naar huis, weg twee dagen waar je wel voor betaalt.
En gister op het weerbericht gekeken en van de 6 dagen die er overblijven worden er 3 met regen voorspelt. Zucht.
Heb ik wel genoeg geld bij me?
Is er genoeg voor kleine man te doen?
Allemaal vragen die vannacht door mijn hoofd spookte.

Aan de ene kant voel ik me heel wat dat ik er met grote en kleine man op uit trek...
Maar diep in mijn hart vind ik het reuze spannend ;-)

Tot over een weekje allemaal


3 opmerkingen:

  1. Hele fijne vakantie gewenst. Het zal allemaal best goedgaan. De kinderen zullen de belevenis alleen al geweldig vinden. Geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heerlijk, het is je gegund en een fijne vakantie!
    Deel je vakantiegeld door het aantal dagen, dan komt het toch goed?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn hoor, veel plezier, maak je niet teveel zorgen want je hebt vakantie! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen