zondag 11 augustus 2013

Geen bericht is goed bericht

Goedemorgen allemaal.
T was een beetje stil van mijn kant.
Maar ik had niet veel nieuws te melden, gevalletje geen bericht is goed bericht dus.

De vakantie is begonnen, vanaf nu lekker 3 weekjes vrij, heerlijk.
Op het werk loopt het eindelijk goed, teamleider kwam erachter dat het werk toch echt teveel voor mij alleen was, dus ik heb er een leuke collega bij.
Loop nu dus niet meer achter de feiten aan te hollen en dat geeft een stuk rust.

Besparen gaat prima, al was de vakantie een hap uit mn budget maar ach dat had ik lekker bij elkaar gespaard dus vanaf september beginnen we weer opnieuw...weer een leuke uitdaging!
Ben allang bij dat er inmiddels gespaard kan worden.

Tijdje terug melde ik dat ik een streep onder mijn relatie gezet had.
Het was een fijne lieve man maar het benauwde me gewoon enorm.
Na een ellendige relatie in het verleden een behoorlijke dosis bindingsangst opgebouwd. (volgens mn moeder, en die heeft natuurlijk altijd gelijk;-))
We zijn als vrienden doorgegaan en dat liep gelijk goed.
We kunnen het namelijk prima vinden samen.

Na een flink gesprek kwamen we erachter dat we eigenlijk hetzelfde zoeken in een 'relatie'
Niet het standaard 2 of 3 dagen in de week samenzijn omdat dat zo hoort.
Maar gewoon wanneer we daar alle twee tijd en zin in hebben.
Ook dat geeft een hoop rust.
De kinderen en mn leventje komen op 1...daarna de relatie, en andersom geldt dat dus ook zo.
Maar wel maken we nu alle twee bewust tijd voor elkaar.
En plannen ongeveer om de 6 weken een leuk uitje samen.
Tja en noem je dat nou een relatie of niet?
Maakt me ook niet echt uit, we zijn op deze manier allemaal gelukkig.

Zoals ik ooit al eens zei: een vreemd stelletje bij elkaar hier, maar acht het loopt
Dus zodoende: geen nieuws....goed nieuws ;-)

Fijne Zondag!


4 opmerkingen:

  1. Ach joh als jij je er maar gelukkig bij volet dan is het toch goed?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik bedoelde voelt natuurlijk ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Maakt niet uit hoe je het noemen wilt toch? Als jullie er op deze manier gelukkig mee zijn dan is het goed, dat gaat verder niemand iets aan!

    Fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat klinkt toch ook goed?
    Een soort van LAT relatie dus!
    En als het voor jullie werkt is dat de mooiste oplossing!!
    Ik wens je alle geluk toe!

    BeantwoordenVerwijderen