maandag 13 mei 2013

Hopen op het mooie weer.

Ow ow wat hoop ik toch op beter weer.
Ten eerste is de postzegel zo goed als af, En nu alles bijna tot bloei kom is het zo sneu dat je er niet vol op van kan genieten.

Ten tweede omdat ik merk dat is met warm weer veel minder uitgeef.
Met slecht weer ga ik met het o.v naar mijn werk: 65 euro per maand.
En ik doe er ook nogeens gemiddeld een half uur langer over omdat bus de uitgebreide route neemt.
Ook boodschappen doen is een minder probleem, als het lekker weer is dan rijden we gerust een half uur om om bij de goedkopere variant te "shoppen"

Als ik met de bus naar het werk ga kom ik heen en terug over een groot winkelcentrum, en de verleiding is dan erg groot om hier en daar eens wat in de uitverkoop mee te nemen.
Ik kom op mijn route precies langs A.ction, W.ibra, Z.eeman en het misschien minder bekende maar zeker niet minder leuke 1982.

Heb het gister even uitgerekend en in de zomermaanden bespaar ik al met al zeker zo,n 125 euro per maand....
Kom maar op met die zon!!!

Groetjes en een fijne Maandag

2 opmerkingen:

  1. Ik hoop op veel zon.. Overigens met slecht weer fiets ik ook gewoon maar waarschijnlijk hoef ik niet zo ver als jij. Succes met de tuin! Regen is wel goed voor de tuin.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat grappig zeg, dat het weer zo'n invloed heeft op je uitgaven! Ik zit nu te denken of dit ook voor mij geldt, maar ik geloof het niet.

    BeantwoordenVerwijderen