zaterdag 25 mei 2013

Daaag centjes.

Tja, vertelde ik nog in een vorig blogje het goede nieuws dat ik geld terug kreeg van de belasting.
Kreeg ik van de week bericht, ze wilde het geld overmaken maar ze hadden mijn gegevens niet.
Vreemd want ik krijg toch echt iedere maand huurtoeslag.
Maar goed alles netjes ingevuld en afwachten maar wanneer de geldboot aankomt ;-)

Helaas doet mn laptoppie het niet meer naar behoren, na ongeveer een halfuur start hij eindelijk op om er vervolgens na een half uur weer me op te houden.
Ik probeer m nog 1 keer te maken, maar ben bang dat ik na drie fijne jaren samen toch afscheid van hem moet nemen.

Ook kreeg ik een hele fijna ( ahum) rekening op de mat.
Verleden jaar werd ik ineens helemaal niet lekker op mijn werk, en aangezien ik in een ziekenhuis werk maar even naar de eerste hulp gelopen.
Daar vonden ze het echt nodig dat de cardioloog naar me keek.
Nou ja er was gelukkig niets aan de hand, behalve een flinke portie stress.
Die stress kwam in alle hevigheid terug toen ik de rekening opende.
Pff 200 euries.....moest bijna weer naar de cardio.

Nou ja het is niet ander, was fijn om mezelf even rijk te rekenen maar we beginnen weer met goede moed verder te sparen ;-)

Fijne avond

2 opmerkingen:

  1. Ik kreeg laatst ook een brief van de belasting dat ze mijn gegevens ineens niet meer hadden! Raar hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier ook ineens een brief van de belasting of ik mijn teruggaaf van vorig jaar van ruim 1000 even terug wil betalen. Volgens mijn boekhouder was dit een fout, dat hoop ik dan maar.
    En ook hier een rekening van 200,00 omdat de oudste 2 x naar Dimence is geweest, ook leuk dat ze dat even melden van te voren. Want die twee gesprekjes had ik voor nul euro ook wel zelf kunnen voeren. Zo denk je "rijk" te zijn en zo lijkt alles zo weer weg te vliegen.

    Groet, Johanna

    BeantwoordenVerwijderen