woensdag 8 mei 2013

Hij heeft lang op zich laten wachten,
Mij in de waan gelaten dat hij mij dit jaar met rust zou laten.
Maar gisteravond sloeg hij toch genadeloos toe.....
Meneer griep heeft zich in zijn macht.

Keelpijn, oorpijn en vastzittende holtes.
Kortom ellende.

Dus vandaag toch maar een dagje ziekgemeld nadat ik me vanmorgen in mn kleding gehesen had, en trillend en puffend boven mn met moeite gezette kopje koffie zat.

Tel daarbij dat ik momenteel een hevig puberende grote man bij me heb en de chaos is compleet.
Gelukkig is hij nu naar opa en oma zodat we beiden even rust hebben vandaag.
Ik mag eigenlijk niet klagen met grote man, veertien is hij en van echte puber buien eigenlijk (nog) geen last....nou ja tot gister dan.

Hij is verliefd....voor de eerste keer en tot over zijn oren.
Heel lief natuurlijk maar helaas voor grote man woont het beste kind twee uur treinen bij ons vandaan.Volendam om precies te zijn.Tel daarbij op dat hij het meiske nog nooit gezien heeft, alleen via skype.
En hij wil gewoon even met de trein op en neer, hij is immers "al"veertien.
Op al mijn argumenten heeft hij een weerwoord....grrr.
Nee is nee gaat er bij grote man even niet in.
Wij komen uit de grote stad en daar loopt hij veel meer risico om iets naars mee te maken zoals hij zelf beweerd.
Maar de mooiste vond ik toch zijn uitspraak: MA!!!! het enigste criminele dat ze hebben in Volendam is Nick....als tie gaat zingen.
En tja, probeer dan maar eens ondanks je boosheid je lach in te houden.

Al met al houden ze de gemoederen flink bezig, zowel de griep als de puberzoons.

Fijne Woensdag.



4 opmerkingen:

  1. Beterschap, en voor zoon... misschien wil opa hem brengen? ;)
    groet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beterschap! Heel veel succes voor je zoon, er is vast een oplossing te vinden...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hmmmmm Volendam heeft wel een hoog percentage drugsgebruik .... En Nick natuurlijk en de andere palingen idd

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier precies hetzelfde. Vorige week donderdag kreeg ik keelpijn die nog steeds aanhoudt. Geleefd op paracetamol en vanaf woensdag ging het niet meer. Een paar dagen in bed. Oorsuizen, erg hoofdpijn en morgen moet ik gewoon weer paraat zijn om met dochter naar een wedstrijd te gaan.
    En die puberzoon, hihi hier zit er ook eentje. Wordt in september 14 dus ik weet wat je bedoeld. Wil alleen niets weten van meisjes. Eén geluk begrijp ik. Dat heeft nog tijd genoeg.

    BeantwoordenVerwijderen