donderdag 16 mei 2013

Een winterdip? of toch niet...

Vanmorgen kwam het al met bakken uit de hemel.
Het was om half 7 nog niet licht en ook daarna is het niet echt licht meer geworden.
Toen voelde ik wel even een baalmomentje opkomen.

Ik zat al zo,n 4 jaar met het idee om de tuin op te knappen.
Ik had een coniferenhaag, of tenminste iets wat er na al die jaren voor door moest gaan.
Maar ik zat toch tegen het werk en het geld aan te hikken.

Maar na lang wikken en wegen toch maar de stap genomen.
En het werd mooi!!!
De schutting stond en toen was ik ook niet meer te houden, dus er kwamen nieuwe plantjes.
En tja die schutting moest ook in de verf...dus daar ging mn budget..
Maar wat heb ik er van genoten....Welgeteld een week.
Toen sloeg het weer om.

Zelfs zo hier dat mn regenmetertje (of hoe noem je zo,n ding?) vanmiddag aan het overstromen was.
Mn baalmomentje schoot in een winterdip toen ik ook nog de meneer van de radio hoorde zeggen dat hij de eerst komende 2 !!!! weken geen verbetering zag.

Ben al balend op de fiets gestapt ( ja ja in de regen) om naar de markt te fietsen.
Kunnen we niet naar buiten, dan halen we buiten maar naar binnen.


 
 
 

Kijk daar wordt een mens weer wat vrolijker van.
Winterdip was weer compleet verdwenen toen ik vanmiddag een brief van de belasting kreeg dat ik 629 euro terugkrijg.

Nu ook maar hopen dat de zomer ons toch nog wat fijne droge dagen brengt!
Fijne avond

2 opmerkingen:

  1. Wat een fijn geldbedrag! En ooit moet het toch wel beter weer worden???

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ow, dat is lekker, zo'n teruggave!
    En wat Vlijtig Liesje zegt, ooit wordt het echgt wel weer beter.

    BeantwoordenVerwijderen