maandag 23 juli 2012

Weer werken.

Helaas, aan  alle leuke dingen komt een eind.
Zo ook aan mijn twee weekjes vakantie.
Vandaag moest ik weer gewoon aan de slag.
Zal je altijd zien...twee weken slecht weer en nu zon...
Altijd jammer, en zeker omdat grote man en kleine man nog zo'n 6 en 4 weken vrij zijn.
Heb daar altijd een beetje moeite mee.

Normaal past opa bij ons thuis op, maar om de arme man ook nog een soort van "vakantie"te gunnen zijn kleine man en grote man lekker bij opa en oma thuis.
Van Maandag tot Donderdag middag, want dan begint mijn weekend al ;-)
 mis toch die gezellige drukte om me heen,

Maar ach laten we het eens positief bekijken: Tijd genoeg voor dit Chaootje om het huis eens lekker op te ruimen.
Alles wat nu schoon is blijft dat ook voorlopig, zonder spoor van roze koeken, m&m's en bergen speelgoed..
En zeker tussendoor ook even tijd voor mezelf, en als het meezit ook nog even tijd voor een boekje of tijdschriftje zonder om de halve minuut: Maaahaaaaam...
Ik roep weleens: als ik een euro kreeg voor iedere keer dat jullie mama zeggen, dan hoef ik nooooit meer te werken ;-)

En nog een bijkomend voordeel van het tijdelijk alleen bivakeren: je houd geld over.
haal nu alleen wat boodschapjes voor mezelf in huis.
Wij hebben hier namelijk ook nog eens de pech dat kleine man en grote man een totaal andere smaak hebben.
Wat de een lust, daar gruwelt de ander van en andersom.
En mams?? ach die eet gewoon wat er in de koelkast staat.

Gister alvast begonnen met de woonkamer, dus die is in ieder geval lekker aan kant.
Vandaag tot half vijf gewerkt, en was van plan om de gang en overloop eens lekker onderhanden te nemen,
Maar weet je......wanneer schijnt t zonnetje nou zo uitbundig hier?
Dus voor nu: lekker met een boekje van het avondzonnetje genieten....schoonmaken doen we morgen weer.

Fijne avond!




1 opmerking:

  1. Ik kan mij voorstellen dat je je kinderen mist.Maar logeren bij opa en oma is erg gezellig!
    Geniet van de zon.Schoonmaken komt wel weer.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen