zondag 29 juli 2012

Mag het een uurtje minder zijn?

Hmm, zit al een weekje met een dilemma.
Het zit namelijk zo,
ik werk 24 uurtjes in de week.
Maandag en Woensdag tot half 5, Dinsdag en Donderdag tot 12 uur.
En tja de vrijdag ben ik vrij.
Op zich wel te doen, maar de lange dagen zijn wel erg vermoeiend.
Als het weer een beetje meezit ben ik met een kwartietje thuis.
Is het weer minder en moet ik met de bus dan doe ik er bijna een uur!?! over.
Half 6 thuis, eten koken,kinderen zitten stuiterend op me te wachten.
Voetbaltraining van grote man begint om half 7.
Dus al met al een behoorlijk gehaast.

Dus nu zhet dilemma: Ik wil  kijken of ik een half uurtje minder kan werken die dagen.
T is maar een hal uurtje eerder thuis,
\Maar toch...half 6 of 5 uur.
Ik vind het toch iets rustiger thuiskomen.
Ben er nog niet uit...ik pieker nog eventjes verder;-)

Fijne avond

3 opmerkingen:

  1. Nog maar even verder nadenken ;) maar inderdaad
    een half uurtje meer ruimte s'avonds kan soms
    wonderen doen!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Misschien is het mogelijk een half uurtje eerder te beginnen of geen pauze te nemen of op welke andere manier dan ook een half uur te compenseren. Een half uur eerder thuis kan een groot verschil maken tussen rust en totaal gestrest zijn. Gewoon proberen of is dat te simpel? Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Of de ene week een haf uurtje minder en de andere week een half uurtje meer?

    BeantwoordenVerwijderen