zaterdag 15 september 2012

Zit er even doorheen

Het is misschien de laatste tijd wat stilletjes op mijn blog.
Heb even totaal geen inspiratie meer.
Het is echt te druk op het werk, er zijn dagen bij ( de meeste dus) dat we met 6 mensen minder op de werkvloer staan.
Dus de druk is hoog.
Thuis tot rust komen is er ook niet echt bij, vriend en vader zijn aan het verven hier, dus je blijft in de rommel zitten.
Kleine man speelt niet meer buiten door de vervelende grote jongens en grote man is vollop aan het puberen.
Zoals eerder gezegd ben ik over mijn budget gegaan, en het einde is nog niet inzicht.
Verf was natuurlijk niet voldoende, dus hup weer een blik erbij.
Liefste gewacht tot volgend salaris, maar een half afgeverfde muur is ook zoiets ;-)

Volgende maand word het niet echt beter ben ik bang.
Mijn droger had er al eerder de brui aan gegeven maar dat was met het lekkere weer van afgelopen tijd niet echt het probleem.
Maar nu met het vochtige weer is het toch tijd voor een nieuwe.
Heb het ooit geprobeerd om binnen te drogen maar na 3 dagen moest ik het wasgoed van de lijn halen omdat het nog nat was en begon te stinken. bleh.
Maar nu heeft ook de koelkast het begeven.
Dus geen idee hoe ik deze weken moet bezuingen.
Moe en er ff helemaal doorheen zittend staat mijn hoofd eigenlijk niet naar bloggen.
Hoop het snel weer op te pakken.
Liefs Chaootje

6 opmerkingen:

  1. Wat een pech! Straks is je kamer weer mooi en opgeruimd. Dan kun je ook weer beter nadenken.

    Een opgeruimd huis geeft een opgeruimd hoofd. Er komt vast een oplossing.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh bah zeg, bij jou komt nu die uitspraak van het-één-komt-nooit-alleen wel heel eng dichtbij. Vergeet ondanks die drukte niet om te genieten van je huisje, het ziet er zooo gezellig uit. Zometeen de kaarsjes aan, gezellig op de bank. Voor al dat andere komt dan misschien ook wel weer een oplossing. Knuf!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. In dit soort tijden lukt bezuinigen helemaal niet. Je kunt hooguit proberen de noodzakelijke uitgaven zo goedkoop mogelijk te houden. Of juist besluiten te investeren.
    Op dit moment is het ook zo druk op mijn werk. Wat mij helpt is mindfullness: op meerdere momenten per dag bewust stoppen met waar je mee bezig bent, kijken naar de situatie zonder te oordelen. En dan een beslissing nemen wat je gaat doen en dat dan ook doen.
    Verder neem ik 2 of 3x per dag een 3minuten adempauze door op het toilet of andere rustige plek 3 minuten te mediteren. En gek genoeg trek ik het daardoor beter en ben eficienter en effectiever op mijn werk en thuis.

    En leun af en toe achter over, bekijk het slagveld en zie de goede dingen, je knullen zijn nog steeds geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit kon mijn logje wel zijn! veels te druk op het werk , lange
    werkdagen, s'avonds moe...
    Bezuinigen zit er dan inderdaad niet in ....en dan zijn er bij jou
    nog zoveel dingen die stuk zijn! ik kan geloven dat je er even
    doorheen zit...heel veel liefs en een warme knuffel van hieruit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het zit je niet mee op dit moment...
    Maar.onthoud, er komt een einde aan en dan kun je lekker genieten!
    Heel veel liefs vanuit hier!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vandaag voor het eerst op je blog en een beetje hier en daar gelezen. joh wat maak jij een hoop mee.
    Geen wonder dat je er even doorheen zit.
    Probeer toch "lichtpuntjes" te zien.
    "Het is nooit zo donker of het wordt weer licht."

    Succes. Groet van Tiny

    BeantwoordenVerwijderen