donderdag 20 september 2012

aftellen naar een nieuwe maand.

Het aftellen naar een nieuwe maand is begonnen/
Nog een weekje en dan is het salaris er alweer.

Nieuwe koelkast en droger zijn besteld, worden beide Donderdag geleverd.
Jammer van de kinderbijslag maar het is even niet anders.

Heb het best zuinigjes aan moeten doen en dat wil ik eigenlijk wel eventjes vasthouden om een buffertje te kweken.
Want in deze situatie leven vond ik niet bepaalt euh...prettig om het maar eens netjes te zeggen ;-)
Al staat er dan maar 200 euro op de spaarrekening,

Huisje is inmiddels ook klaar.
En al is het nogsteets ( te) druk op het werk, het is in iedergeval heerlijk bijkomen en relaxen in huis s, avonds.

Heb inderdaad wat een paar van jullie ook zeiden gezellig de kaarsjes aan en cocoonen maar.
( zo heet dat geloof ik )

Nog 7 dagen doorploeteren maar dat komt helemaal goed.
Bedankt voor jullie opbeurende woorden.
Liefs Chaootje

4 opmerkingen:

  1. Nog even doorbijten, wat een toestanden bij jou zeg... Groot voordeel; de komende jaren hoef je in ieder geval geen nieuwe koelkast en droger te kopen. Veel plezier met je nieuwe apparaten en acht, de week vliegt voorbij. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Is het wel te doen om het hele zuinige nog een maand door te trekken?
    Als de boog altijd naar gespannen is zul.je het niet volhouden, je moet ook zorgen voor wat en lucht. Dag maakt het besparen leuker en makkelijker vol te houden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Druk op het werk, thuis cocoonen, dan blijf je toch een beetje in balans en het (be)sparen komt vanzelf wel weer. Soms is het gewoon 1 stap voorwaarts en weer even 2 terug maar uiteindelijk kom je er ook. Ondertussen tel ik ook af naar mijn pay-day hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aan het eind van de maand kijk ik ook altijd uit naar een nieuwe geldinfusie!

    BeantwoordenVerwijderen