zondag 6 januari 2013

januari

Het nieuwe jaar is in ieder geval lekker begonnen:
Kreeg een brief van greenchoice dat ik 240 euro terug kreeg.
Kijk, dan weet je weer waarvoor je bespaar;-)

Op het werk was en druk en chaotisch en was ook de teamleidster ziek, maar op 1 februari loopt mijn contract af.
En volgens mij moet je een maand van tevoren te horen krijgen of hij verlengt wordt.
Dus mijn conclusie is dat ik iig nog een jaartje vastigheid heb.
Weet nog niet of het een vast of jaar contract wordt.
Maar in deze onzekere tijden ben ik al blij met een jaartje vastigheid.

Kinderbijslag was er ook, en aangezien we alle drie nog wel redelijk in de kleren zitten heb ik dat dus op mijn spaarrekening gezet.
Dus kom maar op 2013....gaat helemaal de goede kant op ( voorlopig)

Fijne Zondag.

7 opmerkingen:

  1. Pas op met je conclusie m.b.t. je werk. Als het contract eindigt van rechtswege hoeven ze niets te zeggen...
    Vraag het even na!
    Super van je Greenchoice, lekker meegenomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. W.b.t werk voorzichtig met plannen. Op laatste contract dag kunnen ze je geen verlenging geven en dat is rechts matig en kun je niks aan doen....

    Lekker weer een.bedrag naar de spaar

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oei, pas op met denken dat je al bericht had moeten hebben, dat mogen ze gewoon zoals Bloem zegt, van rechtswege laten aflopen. Zou wel netjes zijn als ze het tijdig melden, maar volgens mij mag dat zelfs tot 24 uur voor je contract afloopt nog. Even goed navragen dus!

    Enne extra spaarcentje erbij is altijd lekker, sluit ik toch positief af!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aan de anderekant van het verhaal zit ook dat als ze niks zeggen en je werkt na 1 februari zonder weggestuurd te worden het contract onder gelijke voorwaarden is verlend. Een jaar contract dus met een jaar tenzij dit je derde contract is en je over de drie jaar gaat, dan is het automatisch een contract onbepaalde tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het was ook wel druk waar je werkt toch? Mag je vast blijven! Succes met dit nieuwe jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey, dat is een goed begin van 2013. Leuk dat je meedoet aan de uitdaging om van januari de goedkoopste maand te maken. Heel veel succes ermee. Je begint iig heel goed zo:)

    Ik ga je volgen, houd ons op de hoogte.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is een fijn bedrag zeg! En ook fijn dat je contract verlengd wordt.

    BeantwoordenVerwijderen