dinsdag 1 januari 2013

2013

Zo...hij is afgelopen, het jaar 2012.
Alles wat vervangen moest worden in huis is ook vervangen.
Dus met een beetje mazzel kunnen we er zeker weer 5 jaar tegenaan.

Grote man heeft inmiddels de uitslagen van zijn testen binnen: PDD NOS.
Veranderd niets aan de situatie,   Een heerlijk geweldig gevoelig kind.
T was alleen het "stempeltje"die we nodig hadden.

Ook ben ik er nu gewoon voor uitgekomen dat ik HSP ben.
Dus ja ik ben gewoon af en toe heel erg moe ( vooral op Vrijdag)
En dan sluit ik me eventjes op in mn huisje...lang leve het cocooning ;-)
En als mensen dat niet snappen of me ongezellig vinden: nou jammer dan.

Vriend word over twee weken geopereerd aan zijn hernia en dan zal daarna een baan zoeken ook wel lukken.
Mijn contract word iig verlengd dus ik ben nog zeker een jaar onder de pannen.

Vakantie voor de zomer is ook al geboekt.
Lekker met zn drietjes een weekje naar de zon, we hebben er nu al zin in.

Dag 2012, welkom 2013...
De beste wensen allemaal
x chaootje

9 opmerkingen:

  1. Heftig, maar zo te zien een goed jaar voor de boeg. Gelukkig nieuwjaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel goed en gezond 2013. Hopelijk vindt de grote man snel een baan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 2013 is een nog (bijna) onbeschreven blad
    Ik wens jullie veel mooie verhalen om dat blad te vullen.
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel goed nieuw jaar!

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Soms is het goed te weten wat je hebt, zodat je ook je grenzen weet, waarbinnen je optimaal functioneert. Dat geldt voor jou en je zoon, en eigenlijk voor iedereen.
    Volgens mij heb ik het wel eerder verteld, ik ben hsp, mijn vriend heeft asperger - en er zijn heel veel overlappingen wat gevoelig zijn voor prikkels betreft bij ons. Het zou dus heel goed kunnen dat als jij tegen grenzen aan loopt (bijvoorbeeld bij een drukke/volle klas) je zoon dat ook heeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een goed, geweldig nieuwjaar gewenst!
    Heerlijk al de vakantie geboekt hebben!
    En w.b.t het stempeltje, niets mis mee laat alleen zien waar de grenzen kunnen liggen!
    Ook hier twee hyper gevoelige kinderen, ook met een prikkelstoornis.
    Dus herken het helemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hier in huis ook stempeltjes, etiketjes, name it, maar ze zijn wie ze zijn, hooguit een iets ingewikkeldere handleiding wat af en toe energievretend is, dat wel. Geniet van 2013!

    BeantwoordenVerwijderen