zaterdag 27 april 2013

foutje ...bedankt.

Lekker is dat,
zoals vele met mij hou ik aan het einde van mijn geld een stukje maand over.
En is het salaris meer dan welkom.
De 25 zou ik het krijgen, dat is mijn vrije dag dus dat kwam goed uit.
De boodschappen moesten echt gehaald worden want ik greep behoorlijk op wat lege plekken.

Maar helaas geen loon.
Vreemd maar misschien wat vertraging...dan maar Vrijdag.
Maar ook Vrijdag helemaal niets.
Na enig navraag had de rest van de collega's het loon wel ontvangen behalve degene die bij de i.ng zaten.

Na enig navraag bij de loon administratie bleek dat er bij de bank "iets"fout gegaan was.
Als alles goed gaat dan heb ik het Maandag...maar t kon ook wel eens Woensdag worden...
Ik baal hier nu dus stevig van, vooral ook omdat ik een kwartaalkrediet heb en ik eens in de drie maanden een hele dag in de plus moet staan en die maand is dus net nu.
Dus jullie begrijpen dat mijn nachtrust dit weekend niet optimaal is.

Fijne Zaterdag

3 opmerkingen:

  1. Heb ik ook al een paar keer gehad! Toen ik mijn werkgeefster na 3 dagen aansprak dat het salaris er nog steeds niet bij zat, zei ze:" ach, als je erg krap zit kun je wel 100 euro van mij lenen"! Daar gaat het toch niet om, je hebt er hard voor gewerkt dus wil je het ook op tijd hebben.
    Vervelend voor je hoor!

    http://inenomdekas.wordpress.com/2013/04/28/voedselbank

    BeantwoordenVerwijderen
  2. tja hier door het weigeren van ziekmelding nog steeds 196 euro niet ontvangen in de maand februari eerst kreeg ik maar een kwart uitbetaald en daarna 2 keer een klein bedrag en nu moet ik dit bedrag nog steeds krijgen en als alleenstaande die maar 30 uur werkt in de een week, is dat net het beetje wat je overhoud nadat de vaste lasten betaald zijn , ben er nu al 2 maanden mee bezig maar er word nog steeds niets aan gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een irritante fout inderdaad. Vervelend voor je!

    BeantwoordenVerwijderen