tag:blogger.com,1999:blog-1439810466094057695.post6874965937095599183..comments2023-09-05T15:56:02.765+02:00Comments on zuinigchaootje: Overstappen, het gaat niet altijd helemaal vlekkeloosChaootjehttp://www.blogger.com/profile/00381967624551231016noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-1439810466094057695.post-7747042172931846162013-12-22T13:51:57.692+01:002013-12-22T13:51:57.692+01:00Ik heb deze zomer mijn tv-abonnement opgezegd bij ...Ik heb deze zomer mijn tv-abonnement opgezegd bij UPC. Keurig op tijd, maar ik ontving toch een rekening voor het volgende kwartaal. Weer gebeld (weer kosten) bleek dat ze hadden gemuteerd van een superduur abonnement naar de standaard kabel. Uitgelegd dat dat niet klopt en dat ze ook de modem nog moeten ophalen omdat deze kon lekken en dus niet zelf verwijderd mocht worden. Modem moest maar zelf doen maar abonnement zou toch stopgezet worden per direct. Maand later weer een rekening maar nu voor 6 dagen abonnement. Weer bellen. Zou geregeld worden. Maand later weer een rekening in de bus. Grrr..... Dit keer bleek het een acceptgiro voor 0,00 euro. Eindelijk. Later nog de kaart teruggevonden met de mededing dat ze kosteloos de gevaarlijke modem weg zouden halen. Weer gebeld. Niemand wist van deze actie. Tekst op de kaart voorgelezen. OK, er zou iemand gestuurd worden. Die man is nog wel een half uur bezig geweest om de kabelaansluiting weer in de oorspronkelijke toestand terug te krijgen. Blij dat ik heb gewacht met het "vervangen" van de modem tot ik het abonnement had beƫindigd!<br />Tegenwoordig zijn ze wel vriendelijk aan de telefoon. Tot 5 jaar geleden werd je afgesnauwd en ronduit bot behandeld als je moest bellen. En ze nemen iets eerder de telefoon op. Eerder werd je minimaal een half uur in de wacht gezet met een muziekje eer je iemand te spreken kreeg. Bij doorverbinden weer een lange wachttijd.<br />Nooit meer UPC voor mij!Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1439810466094057695.post-21587414713193009722013-12-22T13:43:19.785+01:002013-12-22T13:43:19.785+01:00Altijd ellende met die Upc wij zitten er ook en we...Altijd ellende met die Upc wij zitten er ook en we hebben het hart niet om iet te veranderen want het gaat altijd en eeuwig verkeerd!<br />Lekker als je steeds moet bellen, ze hebben ook al geen gratis nummer dus daar word je ook niet echt blij van!<br />Wij hebben nog steeds gewoon analogen internet en tv, geen telefoon en ook geen digitale tv kastje.<br />We hebben get vorig jaar geprobeerd maar geheid dat dat kastje het niet deed, na 5 x bellen en nog steeds niet werken hebben we de boek ingepakt en terug gestuurd!<br />Daarna hebben we bijna 3 weken zonder internet gezeten :-(<br />Hoop het je nu wel gelukt is om de boel af te sluiten. Eurootjehttp://eurominderen.blogse.nl/noreply@blogger.com